dinsdag 6 januari 2015

Een nieuw jaar - Project 15

Het is alweer even geleden dat ik iets op mijn blog plaatste.....
Ik was de zin in het bloggen even helemaal kwijt, merkte dat ik me erg druk maakte om het feit dat ik maar een "kleine blogger" ben. "Waarom zou ik nog wat bloggen als er toch niemand het leest?"
De andere bloggers kregen allerlei leuke dingen aangeboden, mooie foodpost, en meer uitnodigingen voor toffe evenementen of kookboekpresentaties. Ook zag ik veel dingen die ik net besproken had of gepost op mijn blog ineens terugkomen bij anderen. Toeval? Het kan natuurlijk, maar het feit dat ik mij daar druk om ging maken, maakte het voor mij niet leuk meer.

Een blog enkel en alleen over eten was het al een tijdje niet meer, het gaat om mijn leven. Met veel recepten erin uiteraard, want ik ben gek op alles wat met eten te maken heeft, maar ook wil ik andere dingen bespreken die me bezig houden. Niet in een hokje "foodblogger" geplaatst worden.

Daar heb ik vanaf nu lekker allemaal maling aan!

Een nieuw jaar, en ik kan jullie alvast vertellen, het word mijn jaar!!
Ik ben uitgekozen om mee te gaan doen met project 15, YES!!
( hier kun je lezen wat het precies inhoudt www.beyouproject15.nl )

Omdat het een groot en belangrijk onderdeel van mijn leven gaat worden de aankomende tijd, en omdat er al meerdere mensen hebben gevraagd of ik ze op de hoogte wil houden van wat ik leer en hoe ik het allemaal ga beleven, ga ik erover bloggen!

De komende 12 weken ga ik jullie op de hoogte houden van mijn leven tijdens project 15

De eerste bijeenkomst is as donderdag 8 januari ( op mijn verjaardag ) en dan hoor ik meer over het hoe of wat......
Moest wel even schrikken van de bevestigingsmail, daarin stond dat ik op de foto moet in lingerie/ondergoed..... OMG?! really?! maar goed dat word even slikken en doorzetten....
Heb wel vaker een fotoshoot als plusmodel gedaan, maar toch, dat was wel weer even 10 kilo en een bevalling terug ;)

We gaan het beleven! En jullie hopelijk met mij....
Het word zwaar, het word afzien, maar ik hoop dat ik over 12 weken trots kan terugkijken op mijn aller-, aller-, aller-, allerlaatste afvalpoging. De zelfacceptatie is er al wel, daar heb ik heel lang aan moeten werken, maar ik hoop dat ik nu ook lekker in mijn vel kan gaan zitten.

Wat verwacht ik van project 15?

Ik hoop er meer energie aan over te houden, een lichte mate van sportverslaving ;) en een gezonder lijf dat nog enige jaartjes mee kan gaan :)

Volgende week ga ik met de billen bloot, dan heb ik mijn metingen en percentages binnen. Als ik me dapper genoeg voel zal ik ze posten en dan gaan we knallen!!
Ik heb der zin an :)



Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten