maandag 9 februari 2015

Meten is weten!

Dit keer een iets latere post van mijn blog.
Afgelopen weekend was niet heel erg fijn. Door ziekte op het werk was het echt stikstervensdruk, en nu vind ik hard werken niet erg ( ik doe immers mee aan project15 ;p ) maar dit was gewoon niet leuk..... Thuiskomen, douchen, eten en naar bed.

Nog vervelender, ik ben zoals eerder gezegd echt een emo-eter! En als je dan na een baaldag op weg naar huis 3x een Mc Donalds moet weerstaan, is het een heftig ritje :)
Maar ik heb het weerstaan, en me thuis gestort op de pot augurken!!

Vandaag ben ik lekker vrij, en ik heb me voorgenomen om eens goed te relaxen, en het gewoon rustig aan te doen...

Toen ik uit bed stapte viel mijn pyamabroek bijna van mijn bips ( laat ik het netjes zeggen, haha ) en mijn spijkerbroek zat ook al flink ruim.
Daarom heb ik besloten om er eens een oude broek bij te pakken....

Daar stond ik, zou ik het done of niet? Het is net als met wegen, als het nog niet lukt valt het misschien zo tegen, maar als het wel lukt is het een hele goede motivatie om nog even goed door te pakken, Meten is weten, dus hup aan met die broek!

En, en, en?

Hij pastte me!!!!

Dansend stond ik met mijn oude broek aan! Maatje 48 :)
Dat moet dus betekenen dat ik in ieder geval 5 kilo kwijt ben, want 5 kilo is een maat zeggen ze ;)

Volgende week donderdag is het weegdag in de sportschool, dan zijn we op de helft!
En de resultaten zal ik jullie uiteraard niet onthouden :D

Via deze weg wil ik nog even snel alle mensen om me heen bedanken voor hun steun de afgelopen tijd, het is echt geen makkelijke reis, en het word nog even doorzetten, maar met jullie hulp kan ik dit zeker weten.... XXX



Liefs Babsjuh

2 opmerkingen:

  1. Deze post had ik gemist. Wat gaaf! Ook ik heb broek aan waar maatje kleiner in staat! Goed bezig meid. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze post had ik gemist. Wat gaaf! Ook ik heb broek aan waar maatje kleiner in staat! Goed bezig meid. Xx

    BeantwoordenVerwijderen